שלבים של היווצרות העובר

    

xsgs450אנחנו בראנו את האדם מזן של חימר. ואז עשיתי את הזרע רזולוציה המתאימה.זרע נוצר אז הושעה הנח את הבשר לעס את השיניים ואז ליצור,לאחר שתיצור את העצמות ואז לכסות את עצמות בשר לבסוף, זה יהיה יצירה נוספת. אלוהים הבורא הוא ראוי לטוב ביותר של יצירתיות .מאמינים 12 - 14 

 אלמנטים אנושיים (כלומר, להוריד אותו) לעשות מופשט של מזון שהם אוכלים אדם.מזון באופן ישיר (כלומר: באמצעות צמחים) סקירה של אדמה, או בעקיפין (כלומר באמצעות צריכה של מזון בשר ובעלי חיים) סקירה של אדמה.התקציר האנושי הוא אדמה מופשטת. 

 

 

  

תקציר קצר של האדמה כטפטוף (טפטוף) נדלק: 

כפי שניתן לראות בתמונה אלמנטים של X שהוא זכות אנושית ומופשט של מופשט הוא אדמה.מופשטים הוא מופשט ואדמה, בצעד הראשון שלהם בזרע של הגבר והביצית נמסה תחת מיקרוסקופ עבורנו כ" דליפה "היא. 

 

מפזר להציב במקום הנכון: 

כשדולף לתוך הרחם יכול להיות מחפש במקום הנכון וימצא את מקומה. זה אומר שאין להם כל רחמים כדי שתוכל לצמוח ולגדול. אבל אי שם במקום הולך לאיבוד. 

לטפטף (טפטוף) למשהו שהוא בתלייה שלו: 

לאחר דולף אל תוך הרחם שיוצא מהקונכייה שלו מחפש את המקום הנכון על הקיר של הרחם לבסוף, כפי שהפסוק מתאר דופן רחמה התלוי.לעתים קרובות להגביל את עצמם לדופן הרחם התלוי (ונד פירושו "תלוי ותלוי הדבר שלך" הוא. תלייתה מילת פירושו "ומתנדנדת באוויר התלוי" היא. מכיוון שחלק זה אומר "חבילת דם" הוא שהאג"ח תרגם את פירושו "חבילת דם" גם שם "علقه של" "חבילה" דם היה גם כנראה מקום פציעה כאשר הדם יוצא ותלה לייבוש.את "עלוקות" ו" התולעת "מוגדרות כאג"ח. כי הם תולים את עצמם. כאשר הביצית אל הרחם ורירית רחם תלויה כמו עלוקה, ושעלוקות כמו ניתוח. אולי את הפסוק של "קשר" כאן פירושו "עלוקות ועלוקה כמו" יכול להיות)

 

אם הקטע שלכם הוא תליית בשר אפשר ללעוס דרך השיניים: 

אחרי "קשר" (כלומר משהו שתלה לפני רירית רחמה) הוא בצורה שאנו רואים בתמונה. תמונה זו היא תמונה של עובר של שלושה שבועות. כ 2 מ"מ. הן במונחים של גודל וצורה, בדיוק כפי שהקוראן מתאר את זה כמו "חתיכת הבשר לעסו את השרידים של השיניים. 

  

 אם הקטע שלכם הוא תליית הבשר לעס בין השיניים:

אחרי 4 שבועות של התינוק הוא כ 6 מ"מ,זה נראה כמו בשר לעס מבעד לשיניים, העצמות של עמוד השדרה מורכבת .אין בשר עליהם. זאת תמונה מיקרוסקופית (כלומר לא ניתן לראות בעיניים של עמוד השדרה). 

עצמות בקר מכוסים

۵ שבועות בחריץ בחלק האחורי של הבשר והבשר מכוסים לגמרי ב6 שבועות בחוליות עמוד שדרה (עד "לפני הקבורה של הבשר" עדיין מיקרוסקופית)

העובר לוקח יצירה נוספת

כולל "לבסוף, הוא החליט ליצור עוד" פסוקים, זה מצביע על כך כלומר עוברי אדם עם דמיון עוברי צמיחה או דמיון לבעלי חיים אחרים, אבל בסוף הצמיחה שלהם לוקחים יצירה נוספת שלא נראה כמו כולם. 

אלוהים הוא הבורא: 

כגון "אלוהים הוא היוצר של" מה שזה אומר זה שהאדם יהיה, אבל נולד האלוהים לא יסתיים.השימוש במלת הלשון הרבה לאלוהים וייעודו של אדם יכול לייצר, אבל מבניהם הם רחוקים מאוד. 

בימינו להיות אנושי ועושה הרבה דברים.אלא משום שהם לא מודעים לזה, כי אני לא יכול לעשות כמו תוכניות עשויות אבל הם עובדים הרבה יצורים של אלוהים הם שונים.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد