בשמו של אללה, אדיב מאוד, רחמן רוב

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

 www.Rohama.org  

ברכות לכל השליחים האלוהיים כמו ישו, משה, אברהם, יעקב ואליהו מוחמד, ו ... כל הנביאים רצו להזמין אנשים לאלוהים. כמה תגליות מדעיות בקנה אחד עם הקוראן. אמנם הקוראן בעבר והרחק מקהילת המדע מתגלה. הם מוכיחים כי הקוראן ממקור מעבר לאנושית לאלוהי במקור. 

כך קוראן הוא האמת 

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

ברוך-הבא

  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

 שלום 

ברוכים באים לבלוג שלי.אני מטפל קרינה.למעשה, אני רופא.תרגום של כל פסוק כתוב בצורה הפשוטה ביותר.התרגום המדויק של הקוראן הוא מאוד קשה.מומחים יחידים בשפה ערבית יכולים לבטא את התרגום מדויק.ואת הפסוקים הם די מדהימים והם נושאים משמעויות רבות.אני אשמח לראות את הבלוג שלי.

  تصاویر زیباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ